torsdag 19. januar 2012

TANNLEGEN

Jaja, da var tannlege  besøket på Melhus over stått, noe som gikk forbausende bra. bortsett fra nå i kveld når stinget løsnet :S så det blir vell tannlege besøk i morgen også :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar