Har vært en travel uke uten blogging. men nå når jeg endelig fikk tid så må jeg vell skrive noen ord.
i dag har jeg og Anne Britt vært på Ikea tur, koselig tur med bilen til pappa :)
i morgen står min 19 bursdag for tur, men den blir vell som alle andre.
tidligere i uken ''krasjet'' med en annen bil, eller vi tok speilene til hverandre,, klarte ikke å bli enige så nå er saken sendt til forsikringsselskapene.
har nettopp baket cookies og laget gele :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar