torsdag 5. januar 2012

3 flotte dager i barnehagen

På tirsdag, onsdag og i dag har jeg hatt seinvakt i barnehagen, jeg har begynt 08:45 og sluttet 16:30. Dagene har godt kjempe fort, vi har vært ute i det fine været og koset oss masse med maling, puslespill, perler og butikk lek og masse mer...
så i kveld så skal jeg se litt Himmelblå og etter på skal jeg se 2 episoder av Hotel Cæsar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar