Alles mål er vell et nytt og bedre liv ved nyttår... jeg har funnet ut at det å sette seg et mål om å trene mere, spise sunnere blir aldri fulgt et år for min del. jeg er alt for lat og ALT for glad i godteri, så det går nok ikke.
Men når en av mine venninner har et mål om å trene eller å gå seg tur iallefall 1 gang i uka, så må jeg vell bare henge meg på, for både min egen del og til selskap for henne.
så dagen i dag begynte jeg med å ta en dusj, for å så rydde rommet til Jennifer og skifte på seng for å så gå en tur.
Har en fin runde som innebærer asfalt, grusvei og tungt terreng, har også mulighet for å gå i fjæra på samme runden.
dagen videre skal jeg rydde vårt soverom og ta en liten runde med rydding av jul. for nå skal jula helt bort.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar