mandag 8. oktober 2012

WOW!!

Mye har skjedd siden sist jeg skrev...

Sommeren gikk med til å jobbe i barnehagen og en Engerdal tur, for å se på hytta til Rune, Pål og Mats.

De dagene jeg hadde fri fra jobb hadde jeg Andrea mens Anne Britt var på jobb, noe som var en ren fornøyelse :D


16.August ble jeg storesøster til en liten gutt som nå har fått navnet Robin.

Robin fikk jeg vite at skulle komme til verden cirka 3mnd før han kom til verden. det hadde blitt holdt hemmelig lenge og jeg fikk vite det av Leander, som hadde fått vite det av min onkel. for min del var det en gledelig nyhet, jeg ble glad og gledet meg kjempe masse :D







Siden har jeg også tilbringt en god del tid med Kristian og hans venner, Soløya turer, og båt har tatt mange timer, lensing og passing av båt har drevet meg, og gitt meg ekstra energi i høst, det å være ute i ukedager å ta seg en øl og spise grillmat med godt selskap har vært helt superdupert :D
Stor takk til Kristian, Merete og Eivind som har fått meg ut av huset og gitt meg energi :) vannski med mere...
Håper Bayliner'n er oppe å går til sommern igjen.

Ane har flyttet fra meg og bor nå i tr.heim by... der jeg også dro meg selv til på besøk, det var en trivelig september helg med latter og handling. Søndag fikk jeg noen kvalitets tid på Orkanger, med omvisning og mye prat.

1. September begynte jeg som lærling i barnehagen, på storbarnsavdeling med navn Knotten, trives kjempe godt og har verdens beste veileder, all ære til henne!

i helgen flyttet jeg Anne Britt opp trappen, og hjalp henne og komme iorden i den nye leiligheten.

dagen i dag har gått med til seinvakt og rundvask av kjøkkenskap og kjøleskap, noe jeg kaller julevasken for i år :P


onsdag 22. februar 2012

Mary Kay konsulent!

Ja nå har jeg blitt Mary Kay konsulent!
Spennende og utfordrende jobb.
Mary Kay er hudpleie og sminke. som vell og merke ikke er testet på dyr, noe jeg synes er veldig viktig å få frem.  Vi selger og holder kurs til de som ønsker det.
Mary Kay's Gylne regel er vær mot andre, slik du ønsker at de skal være mot deg.

Litt om noen av produktene:

























torsdag 19. januar 2012

TANNLEGEN

Jaja, da var tannlege  besøket på Melhus over stått, noe som gikk forbausende bra. bortsett fra nå i kveld når stinget løsnet :S så det blir vell tannlege besøk i morgen også :(

onsdag 18. januar 2012

Onsdag

I dag har jeg hatt en slapp av dag... først 4timer oppgaver, 2 timer foredrag og 1time slaraffenlivet.
da jeg kom hjem, gikk jeg rett på sofaen å la meg, sovnet som en stein og våknet i 7 tiden, så da var denne dagen gått også.
i morgen skal jeg til tannlegen på melhus og trekke en tann, gud hvor eg gruer meg :S
på tur hjem skal vi hente jennifer, som vi skal ha i helgen og hente hunden vi skal passe :)
håper på en god helg :D

lørdag 14. januar 2012

Lørdag

Har vært en travel uke uten blogging. men nå når jeg endelig fikk tid så må jeg vell skrive noen ord.
i dag har jeg og Anne Britt vært på Ikea tur, koselig tur med bilen til pappa :)
i morgen står min 19 bursdag for tur, men den blir vell som alle andre.
tidligere i uken ''krasjet'' med en annen bil, eller vi tok speilene til hverandre,, klarte ikke å bli enige så nå er saken sendt til forsikringsselskapene.
har nettopp baket cookies og laget gele :)

søndag 8. januar 2012

Lørdag og Søndag

Lørdagen ble tilbringt i lag min gode venninne Ane på shopping runde og spilling med hennes brødre
shoppingen var ment for at jeg skulle finne meg støveletter, noe som er lettere sagt enn gjort, jeg hater sko... og fant meg heller ingen støvletter denne dagen heller. men jeg klarte å handle uansett, det ble en singlet, en sånn pepper greie i Rosendahl, en liten ring til Jennifer, Garn til å strikke sokker til min svigerinne, brød og melk. så jeg klarte å bruke penger :)
da vi var ferdige med shoppingen dro vi hjem til henne, da jeg hadde parkert ringte Leander å lurte på om vi skulle innover å handle mat, jaja, tenkte jeg, og ble med, satte igjen bilen min der og dro. da jeg kom tilbake for å hente bilen, gikk jeg inn for å klippe Ane, men først fikk jeg godteri av hennes mor :D
etter jeg hadde spist opp og Ane var klipt, spilte vi et sånn ord forklaringspill med hennes brødre, noe som var hysterisk morsomt :)

da jeg kom hjem spiste jeg og Leander mossaka og så Himmelblå.




Søndag besto av å strikke sokker, se Himmelblå, Klippe Anne Britt og gjøre lekser...
en typisk søndag for min del :)

fredag 6. januar 2012

fredag

Da er første skoledag etter ferien unnagjort...
Å nå har jeg mye å gjøre...
Praksis rapport som skal leveres den 12.01, og på mandag får vi mappeoppgave om vi sikkert har 1 og en halv uke på å gjøre.
Så har vi mål forberedelser til vi skal skifte praksis plass...
Og ikke minst så har jeg vet hus og en bil som er bombet...

Kles haugen er uendelig, koppvasken er uendelig, og dette skulle ha vært fikset på 2 dager...
Jeg ser ikke målet jeg skulle oppnå med et ryddigere hus og bil og liv...
I morgen tror jeg at jeg skal i vei å handle meg litt nytt, ny bukse og nye sko
også må jeg huske å kjøpe garn slik at jeg får strikket noen nye par med sokker til min svigerinne.
Hun ønsket seg grå eller svart med hjerter, så jeg får se hva jeg får til :)