søndag 8. januar 2012

Lørdag og Søndag

Lørdagen ble tilbringt i lag min gode venninne Ane på shopping runde og spilling med hennes brødre
shoppingen var ment for at jeg skulle finne meg støveletter, noe som er lettere sagt enn gjort, jeg hater sko... og fant meg heller ingen støvletter denne dagen heller. men jeg klarte å handle uansett, det ble en singlet, en sånn pepper greie i Rosendahl, en liten ring til Jennifer, Garn til å strikke sokker til min svigerinne, brød og melk. så jeg klarte å bruke penger :)
da vi var ferdige med shoppingen dro vi hjem til henne, da jeg hadde parkert ringte Leander å lurte på om vi skulle innover å handle mat, jaja, tenkte jeg, og ble med, satte igjen bilen min der og dro. da jeg kom tilbake for å hente bilen, gikk jeg inn for å klippe Ane, men først fikk jeg godteri av hennes mor :D
etter jeg hadde spist opp og Ane var klipt, spilte vi et sånn ord forklaringspill med hennes brødre, noe som var hysterisk morsomt :)

da jeg kom hjem spiste jeg og Leander mossaka og så Himmelblå.




Søndag besto av å strikke sokker, se Himmelblå, Klippe Anne Britt og gjøre lekser...
en typisk søndag for min del :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar