Da har jeg tatt mot til meg å prøve en av de nye te ene jeg fikk til jul.
Jeg prøvde den lilla (ja jeg vet den ser blå ut på bilde)
Harrods fruit infusion
Paradise Fruit Cocktail står det på den.
god smak av søte frukter. og er det noe jeg er glad i så er det søte ting :)
mine elskede store kopper med prikker.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar