søndag 1. januar 2012

Nyttårs aften

bilde tatt fra Google
Ja... da er det et nytt år igjen da... 2012...
Dagen har jeg til bringt på sofaen i lag med min kjære. og etter som vi begge er syk og har vært det siden den 29. så tok vi lik så godt kremet grønnsakssuppe til middag, for det går enklest ned for øyeblikket. Heldig-heten med sykdommen er at Jennifer dro hjem til sin mor før sykdommen slo inn for fult.
Rakett oppskytingen foregikk på lekeplassen med nesten alle våre naboer. et trivelig lag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar