Dette bilder er av stuebordet
vasene og fatet er kjøpt på IKEA, De to hjertene ble kjøpt på Åhlens i Sverige, da jeg og Ane var på jente tur sommer'n 2011.
Jeg elsker deg steinen er kjøpt på favoritt butikken på Hitra som heter Boutique Helene.
Te-boksen er kjøpt på min favoritt arbeidsplass Frøya blomster og begravelsesbyrå.
har jeg kunnet få jobbe med Per ole og oddveig resten av livet hadde jeg utdannet meg som blomsterdekoratør.
Skapet var julegaven fra min mor i 2011.
det er selvsagt fra IKEA
Disse søte koppene er håndlaget av en svensk dame som heter Kerstin Johanson. jeg kjøpte de i en liten håndtverksby i Körrö.
http://www.korrohantverkarna.se/
Disse bildene er det eneste som preger veggene på soverommet vårt.
Rommet til Jennifer er ny ryddet, og det nye bordet og stolen hun fikk fra sin farfar til jul har kommet på plass, der Fantorangen sitter med noe som ligner en badehette og nærmest spiser lysene på fatet.
Denne te'n fikk jeg av min gode venninne Ane til jul, og nå lurer jeg på om jeg skal prøve meg på en kopp med en av smakene.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar