I dag har jeg hatt en slapp av dag... først 4timer oppgaver, 2 timer foredrag og 1time slaraffenlivet.
da jeg kom hjem, gikk jeg rett på sofaen å la meg, sovnet som en stein og våknet i 7 tiden, så da var denne dagen gått også.
i morgen skal jeg til tannlegen på melhus og trekke en tann, gud hvor eg gruer meg :S
på tur hjem skal vi hente jennifer, som vi skal ha i helgen og hente hunden vi skal passe :)
håper på en god helg :D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar