tirsdag 3. januar 2012

hverdagen..

Da har hverdagen begynt igjen... akkurat som jeg fryktet for som kom den alt for fort tilbake, kunne ha tenkt meg iallefall en uke til med ferie men sånn ble det da vist ikke... men å starte uken på en tirsdag og få være i barnehagen første skoledag etter jul er perfekt. jeg elsker å være i barnehagen, noe jeg er så heldig å få være i morgen og torsdag også, snille lærerne mine som lar meg få disse to extra dagene i barnehagen. I dag har jeg gått min første seinvakt alene, da tidligvakta ro satt jeg igjen med 4 unger, som ikke var noe problem å håndtere. jeg har også seinvakt de to andre dagene denne uka.

Etter jobb dro jeg på besøk til Anne Britt og Andrea fadderbarne mitt. Jeg elsker den jenta hun er så skjønn. er så glad for å ha fått være med på nesten alt i hennes første leve år. Nå står snart hennes første bursdag for tur, så da må jeg bake kake og kjøpe pakke til lille prinsæssa mi <3


Resten av dagen skal jeg slappe av og gjøre noen små gjøremål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar