mandag 8. oktober 2012

WOW!!

Mye har skjedd siden sist jeg skrev...

Sommeren gikk med til å jobbe i barnehagen og en Engerdal tur, for å se på hytta til Rune, Pål og Mats.

De dagene jeg hadde fri fra jobb hadde jeg Andrea mens Anne Britt var på jobb, noe som var en ren fornøyelse :D


16.August ble jeg storesøster til en liten gutt som nå har fått navnet Robin.

Robin fikk jeg vite at skulle komme til verden cirka 3mnd før han kom til verden. det hadde blitt holdt hemmelig lenge og jeg fikk vite det av Leander, som hadde fått vite det av min onkel. for min del var det en gledelig nyhet, jeg ble glad og gledet meg kjempe masse :D







Siden har jeg også tilbringt en god del tid med Kristian og hans venner, Soløya turer, og båt har tatt mange timer, lensing og passing av båt har drevet meg, og gitt meg ekstra energi i høst, det å være ute i ukedager å ta seg en øl og spise grillmat med godt selskap har vært helt superdupert :D
Stor takk til Kristian, Merete og Eivind som har fått meg ut av huset og gitt meg energi :) vannski med mere...
Håper Bayliner'n er oppe å går til sommern igjen.

Ane har flyttet fra meg og bor nå i tr.heim by... der jeg også dro meg selv til på besøk, det var en trivelig september helg med latter og handling. Søndag fikk jeg noen kvalitets tid på Orkanger, med omvisning og mye prat.

1. September begynte jeg som lærling i barnehagen, på storbarnsavdeling med navn Knotten, trives kjempe godt og har verdens beste veileder, all ære til henne!

i helgen flyttet jeg Anne Britt opp trappen, og hjalp henne og komme iorden i den nye leiligheten.

dagen i dag har gått med til seinvakt og rundvask av kjøkkenskap og kjøleskap, noe jeg kaller julevasken for i år :P